24 Şubat 2008 Pazar

YAPRAK DÖKÜMÜ - "TA UZAK YOLLARDAN"

YAPRAK DÖKÜMÜ dizisi (62. bölüm fragmanı / Tahsin & Fikret)

Nilüfer - "Ta uzak yollardan"



"ta uzak yollardan
koştum geldim senin kollarına
içimde yanan hasretinle ben
baktım durdum senin yollarına
sensizlik bir ölüm sanki

haykırsam göklere
artık yanımda beni benden çok seven
dünyalar benim olsa
yine de istemem
yalnız sensin benim yüzümü güldüren

bir rüzgardı esen
ayrılıklarla bizi kahreden
gözlerimde tüten bir aşktın sen
yıllar yılı bitip tükenmeyen
çok özledim seni ben"


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "YAPRAK DÖKÜMÜ - "TA UZAK YOLLARDAN""

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory