20 Kasım 2008 Perşembe

AVRUPA YAKASI - BURHAN GİDİYOR

AVRUPA YAKASI dizisi / müzikal

"İşte bizim mahallemiz" müzikali





"Burhan--
İşte bizim mahallemiz
Zengin ve şık Nişantaşı
Terk etmek hiç kolay değil
Ne anılar acı tatlı

Aslı--
Buraya geldiğiniz ilk günü hatırlıyor musunuz Burhan Bey?

Burhan--
Hatırlamaz mıyım bebişim?

Fatoş--
O günden beri hayatımız hiç aynı olmadı.

Aslı--
Evet Nişantaşı, Nişantaşı olalı böyle karekter tanımadı.

Burhan--
Tatlı kızlar, yakın dostlar
Lütfen beni özlemeyin
Burhan Bey gitti diyerek
Depresyona girmeyin

Aslı ve Fatoş--
Siz bizi merak etmeyin
Vazgeçmeyin basın gidin
Birileri yalvarsa da
Sakın ha geri dönmeyin

Burhan--
Ayrılmak zor mahalleden
Bakkal abi yakışıklı manav
Burhan gidiyor diyerek
Esnaf bile bunalımda

Yaprak--
Bakın bu manav Özgür Bey
İki apartman sahibi
Uzmanlık dalı egzotik
Mango ananas ve kivi

Burhan--
Yakışıklı manav
Ben şimdi mango aldım
2 tanede muz kaptım
Ay üzülme bebişim senin için ananas da kaptım

Özgür--
Hergün de mango yenmez ki
Beleş diye sömürüyor
Bir kere de para verse
Gözümüz aydın gidiyor

Burhan--
Mahallemizin fırınıı
Pasta muffin kokuları
Her şey burnumda tütecek
Acaba burda kalsam mı

Tanrıverdi--
Burhan abi, borcun varmış
Veresiye yok dediler
Ekmeğimizle oynuyor
Gelsin ödesin dediler

Burhan--
Beni görmek için
Böyle yalanlar söylemesinler
Yoksa ekmekleri
Pasta ve muffin yesinler

İffet--
Melisa Hanım, bana bir Pantene
Bir de nemlendirici lütfen

Melisa--
Her zamankinden mi İffet Hanım?

İffet--
Her zamankinden tatlım

Bülent--
Cengizcim bana bir sardone
Bir de şampanya hayatım

Cengiz--
Her zamankinden mi Bülent Bey?

Bülent--
Her zamankinden tabii

Burhan--
Çok üzülüyorum gittiğime

Herkes--
Allah
Mutlu ve şen Nişantaşı
Sokak başının taşı

Burhan--
Gittiğime kim inanır?
Sadece Kadir İnanır.
İşte kahvede oturan Nişantaşı sakinleri

Cem--
Sakin olun, Burhan geldi

Aslı--
Yakalandık, sırnaşmasa

Fatoş--
Yüz verirsek astar ister

Sacit--
Bari bize bulaşmasa

Şahika--
Burhan gidiyor dediler
Şaşırdım! Niye bebeğim?
Kalitemi bozdurma kız
Seni bir güzel paramla döverim

Burhan--
Sıcak samimi mahallemm
Komşuların gözü yaşlı
Sakın intihar etmeyin
Belki gitmem izin verin

Gülenay--
İnsafsız, merhametsiz
Nişantaşı sokakları
Dileğin oldu en sonunda
Kader aldı, kader aldı, kader aldı Burhan'ımı
Burhan gidiyor dediler
Burhan ağlıyor dediler
Herkes gülüyor dediler
Gitme Burhan, gitme Burhann

Burhan--
Kim gülüyor ya Gülenay Abi?
Görmüyor musun herkes depresyonda
Ben gidiyorum diye herkes aglıyor

Herkes--
Lütfen yanlış anlamayın kimsenin ağladığı yok
Burada herkes tasasız çiğ köfte bile acısız

Burhan--
Göz yaşlarınızı gizlemeyin
Bana gitme Burhan deyin
Eğer ısrar ederseniz
Ben kalırım üzülmeyin

Herkes--
Siz bizi merak etmeyin
Vazgeçmeyin basın gidin
Birileri yalvarsa da
Sakın ha geri dönmeyin

Burhan--
Nişantaşı çocuğuyum
Üniversite mezunuyum
Ayrılamam mahallemden
Köklerimden kopamam ben
Burhan kolay yetişmiyor
Nişantaşı gitme diyor
Terk etmekten vazgeçtim ben

Herkes--
İşte bizim mahallemiz
Nazik ve kibar Nişantaşı
Hiç kimse git diyemedi
Kalıyor Burhan belası

Burhan--
Mahallenin Altıntop'u
Popüler yakışıklısı
Merak etmeyin burdayım
Sizin tatlı belanızım

Ay bitiremedim!"

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "AVRUPA YAKASI - BURHAN GİDİYOR"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory