1 Aralık 2008 Pazartesi

Karşındayım - 4 Yüz video klibi ve şarkı sözleri

Dinlemek istediğiniz müziklerin sözlerinide görerek onlara eşlik edin. 4 Yüz video klipleri kategorisinden 4 Yüz tarafından seslendirilen Karşındayım klibinin şarkı sözleri aşağıda verilmiştir. Sözlerde yanlışlık varsa bize bildirebilir, doğru şarkı sözünü bize ulaştırabilirsiniz. Video izleyrek şarkıyı dinleyin, sözlerle şarkıya eşlik edin. Mp3 dinlemek yerine klip izleyin.

Karşındayım

İnanmak çok zor gerçek misin değil misin
Yoksa sadece gönelçelen şeytan mısın bilmem

İçimden bir ses kaç diyor uzak dur ondan
Diğer yarım hayıkırıyor korkma aşktan aşktan kaçma

Kim korkar aşktan
Korkup kaçtım
Koştum ardıma bakmadan
Sustum hep içime attım
Yoruldum artık kaçmaktan

Kim korkar aşktan
Korkup kaçtım
Koştum ardıma bakmadan
Artık yeter korkmuyorum sendeeeeen
Kim korkar aşktan karşındayım

Korkmuyorum savunmasız karşındayım
Bekliyorum o beni seninim ne olursa olsun
Bitsin bu anlamsız zooor

İster sev ister canımı yak
İstersen beni buruştur at
Büyümek için acı çekmek şart durma benide

4 Yüz



Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 yorum: on "Karşındayım - 4 Yüz video klibi ve şarkı sözleri"

Adsız dedi ki...

ben bu şarkıya bayıldım bu sitede bu şarkıyı yayınladıgı için çok memnunum bu site ve şarkı tek kelimeyle harika
yaprak

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory