23 Ocak 2009 Cuma

MELEKLER KORUSUN - "BEN BÖYLEYİM" melekler korusun dizi müziği dinle

MELEKLER KORUSUN dizisi jenerik müziği / jeneriği

Cem Özkan - "Ben böyleyim"



Melekler Korusun jenerik müziği / Cem Özkan - "Ben Böyleyim" şarkı sözü

"yanlızlığa dalsam da
tek başıma kalıp yansam da
sözlerim yarım kalsa da çünkü ben

benden alıp kaçsan da
yalanlarına göz yumsam da
yine de sevgim solmazsa çünkü ben
ben böyleyim

konuşup konuşup dursam da
bir gün sus pus olsam da
bazen surat assam da çünkü ben

hayatından çıksam da
sevmiyormuş gibi yapsam da
aslında aşık olsam da çünkü ben
ben böyleyim

sonunda yok olsam
kalbime zincir vursam
yine de özgür olsam
ben böyleyim"

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "MELEKLER KORUSUN - "BEN BÖYLEYİM" melekler korusun dizi müziği dinle"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory