29 Mart 2009 Pazar

ANNEM - "SEVME" dizi müziği dinle

Annem dizisinin en sevilen şarkısı, Kıraç'ın "Sevme"si... İşte o şarkı...


ANNEM dizi müziği

Kıraç - "Sevme"



"Zorlama şartları zorlama sevgilim,
bak elimden geleni yaptım senin için

hayal etmek güzel fakat gerçekler zor
bırak her şey gibi bu da böyle bitsin

Şimdi ben giderken ardımdan bakma
yanan yüreğime bir de sen ateş atma

Sevme bir daha beni sevme
asla yüzümü görme, bunu benden isteme

Hani sana bir gün bazı şeyler söylemştim
sen sadece aşkı düşün deyip kesmiştin

Her şey çok güzel, biraz fazla güzel
ben çok ama çok korkuyorum demiştim

şimdi ben giderken ardımdan bakma
Yanan yüreğime bir de sen ateş atma

Sevme, bir daha beni sevme
Asla yüzümü görme, bunu benden isteme"


Dizi müzikleri sitesi


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "ANNEM - "SEVME" dizi müziği dinle"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory