11 Mart 2009 Çarşamba

asi eylem aktaş sevdam müziği dinle

asi dizi müziği dinle, asi dizi müzikleri, asi dizisinin şarkıları, asi dizinin müzikleri, asinin müzikleri, asi şarkısı, asi eylem aktaş şarkıları dinle, asi eylem aktaş sevdam müziği dinle, eylem aktaş dizi müzikleri dinle, asi sevdam müziği dinle



Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 yorum: on "asi eylem aktaş sevdam müziği dinle"

Adsız dedi ki...

bayılıyorum en sevdiğim dizi hiç bitmesin hep sürsün çok güzel oynuyorlar hele de demir ve asi ikisine bayılıyorum ya onlarsız yapamamam hele bir de birleşseneler kızları çok tatlı demir bi asiye geldiğinden beri seni seviyorum diye haykıramadı buna çok üzüldüm ama asinin annesi de onlar birleşmesinler diye her şeyi yapıyor.Ama olsun eminim ki onlar birleşecekler ama hemen olsun demir asiye haykırsın ''SENİ SEVİYORUM ASİ''diye çok sevinirim keşke hergün çıksa hergün bakarım ben bu dizinin fanatiğiiyim ilk bölümünden beri bakıyorum ayy ne olur demir ve asi birleşsin ayrıca demir sana aşığım ne olur beni duyuyorsanız birleşin artık bizi çok üzdünüz ahayatımda gördüğüm en iyi oyuncular artı en yakışıklıları en güzelleri burda ya rabbim ne kadar güzel bir şey bu diyecek bir şey bulamıyorum sadecee ''SİZİ SEVİYORUM''...

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory