21 Haziran 2009 Pazar

KAVAK YELLERİ - "SEBEB-İ SİHRİ PERİ"

KAVAK YELLERİ dizisi

Özgür Kurum - "Sebeb-i sihri peri"



"küçüktüm
büyüdüm en sonunda
biri şarkı söylüyor ruhumda
kalbimin hızı o metronomda

sözleri bir bir çözdü beni
çözümler getirdi bana kendimi
derin uçsuz
bu duygu bende yeni

esiyor kavak yelleri başımda
dostlarım da var aşkın yanında hayatımda
geçiyor zaman acımasız dönmez geri
umudum masallardaki gibi sevse beni

içimdeki sevinçlerden bizi sevdim ben
boşa değil gülüşlerden onu seçtiysem
yana yana hüzünlerden mutlu geldiysem
sebebi sihri peri masalda gizli"


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "KAVAK YELLERİ - "SEBEB-İ SİHRİ PERİ""

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory