22 Aralık 2008 Pazartesi

Azirha & Cankan Şimdi Dinle Şarkısı


Azirha Şarkıları Dinle, Cankan Şarkı Dinle, Şimdi Değil Şarkısını Dinle, Klip İzle, Hit Şarkılar, En Yeni Müzikler, Online Video Klip İzle, İndirmeden Dinle, Mp3 Dinle




Bir Hesap Vereceksin
Benim Sende Hakkım Var
Gençliğim Ne De Yalan
Yazık Sende Kaldılar

Bir Daha Görmeyeceksin
Şahidimdi Bütün Yıllar
Aramızda Yaşananlar
Burda Son Bulacaklar

Şimdi Dinle Ayrılığın Şarkısını
Şimdi Dinle Bu Aşığın Sancısını
Şimdi Dİnle
Darbelerin Hep Banamı
İsyanların Hep Banamı
Göz Yaşlarım Hep Sanamı Akacaklar

Gel Gör Bu Canım Ölüyor
Yanıp Yanıp Tutuşuyor
Aşkın Öyle Acımasızki
Her Gün Yaralar Büyüyor

Cankan:

Sen Yorulma, Ben Giderim
Silahı Çekip Vurmana Gerek Yok
Sensiz Zaten Biterim
Seni Severken Sana
Sormadım ki, Danışmadım ki
Şimdi Seni Unutmak İçin
Senden Yardım Dileyeyim
Kafanı Takma Acılar Benim İçime Atar Giderim

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Azirha & Cankan Şimdi Dinle Şarkısı"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory