22 Aralık 2008 Pazartesi

Kutsi Dertlerimi Zincir Yaptım Şarkısını Dinle

Kutsi Dinle, Şarkı Dinle, Dertlerimi Zincir Yaptım Dinle, Şarkısının Klibini İzle, Klip Seyret, Slow Şarkılar, Duygusal Şarkısı, En Yeni Şarkılar,Klipler, Mp3, Şarkı Sözleri, Sözü



Saçlarıma düsen aklar geçmisimi anlatırlar
Her telinde yasadığım acıların izleri var
Söyleyemem mazideki sevgilimi gizlidir
Alev alev çıra gibi beni yakan sevgisidir

Dertlerimi zincir yaptım birbirine ekliyorum
Birbirine ekliyorum
Geleceksin diye bir gün seni hâlâ bekliyorum

Düsen yapraklar misali ömrüm böyle geçip gitti
Senle olan askımızda bilmem neden burda bitti
Meger ne çok severmisim ayrılınca anladım
Geri dönmek istedim de gençligimi bulamadım

Dertlerimi zincir yaptım birbirine ekliyorum
Birbirine ekliyorum
Geleceksin diye bir gün seni hâlâ bekliyorum


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Kutsi Dertlerimi Zincir Yaptım Şarkısını Dinle"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory