24 Aralık 2008 Çarşamba

Ferhat Göçer çok sevdim ikimizi Remixes albümü online dinle

remixes
2 cd den oluşan remixesdeki Albüm parçaları
Ferhat Göçer - Çok Sevdim İkimizi 1. cd

Bizim Şarkımız
Biri Bana Gelsin
Aklım Sende Kalır
Bir Dua Gibi
Gül Ki
Sen Söyle Hayat
Kabul
Son Aşkım
Takvim
Doymadım Sana ( Emel Sayın’la Düet )
Aldırma Gönül

Ferhat Göçer-Remixes 2008 2.cd

Biri Bana Gelsin (Erhan Bayran Mix)
Dokunma Bana (Sinan Akçıl Mix)
Gidemem (Hsyn Krdy Mix)
Yalan (Hsyn Krdy Mix / Feat. Funky C)
İnleyen Nağmeler (Hsyn Krdy Mix)
Rakkas (Hacı Mustafa Ceceli Mix / Feat. Sultana)
Mihriban (Hsyn Krdy Mix)
Aldırma Gönül (Ozan Doğulu Mix)
Kalp Kalbe Karşı (Hsyn Krdy Mix)
İnleyen Nağmeler (Lounge Hsyn Krdy Mix)
Rakkas (Ozan Doğulu Mix )
Kalp Kalbe Karşı (Sinan Akçıl Mix / Feat. Aslı Güngör)
Biri Bana Gelsin (Hsyn Krdy Mix)

albüm çıktıgında buradan dinleyebilirsiniz


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Ferhat Göçer çok sevdim ikimizi Remixes albümü online dinle"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory