24 Aralık 2008 Çarşamba

Issız Adam - Ayla Dikmen - Anlamazdın - Dinle

2 Süper film karesi ve süper 2 video klip


Sevilirken bilmedin mi?
Ben söylerken gülmedin mi?
Falımızda hasret var, ayrılık var demedim mi?

Anlamazdın anlamazdın,
Kadere de inanmazdın.
Hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın?
Dilerim ki mutlu ol sevgilim,
Ben olmasam bile hayat gülsün sana.
Günahım boynunda, ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda.

Kalbim bomboş kaldı sanma,
Acılar geçer zamanla.
Aşka tövbe demem ben,
Görürsün sevince yeniden.

Anlamazdın anlamazdın,
Kadere de inanmazdın.
Hani sen acı veren kalpsizlerden olamazdın?
Dilerim ki mutlu ol sevgilim,
Ben olmasam bile hayat gülsün sana.
Günahım boynunda, ağlayan bir çift göz bıraktın arkanda.


eski şarkılar dinle, ilginç video izle, ıssız adam, Issız Adam izle, ıssız adam müzikleri, ıssız adam müzikleri dinle, ıssız adam şarkıları dinle, ıssız adam video izle, nil burak, nil burak dinle, nil burak şarkıları dinle, nil burak videoları, nil burak yalnızım ben dinle, nil burak yalnızım dinle, online video izle, video izle, videolar izle

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Issız Adam - Ayla Dikmen - Anlamazdın - Dinle"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory