18 Aralık 2008 Perşembe

Reyhan karaca - Aman Diyorum video izle mp3 dinle

Reyhan karaca - Aman Diyorum video klibini şarkı sözlerini takip ederek sitemizden izleyebilirsiniz. Artık Reyhan Karaca hayranları için sistemize Video kliplerini eklemeye başladık sizlerin istediği bir klip varsa yorum bölümünden bildirebilirisiniz.
iyi Seyiler
Reyhan Karaca - Aman Diyorum
İçini dökmeye çoktan hazırsa bulutlar
İstemesende yağma desende
yağmur yağar
Belkide hiçkimse beni üzmedi
senin kadar
Yapma desende
gitme desende
bitti buraya kadar
Kendime bir süre aşk mı
Yok aman diyorum
Son bir öpücük
sana benden
İyi günler diyorum
Ezbere konuşmak için geç
Tanıdık geliyor
Son sözlerim
ama sen gül geç
Giden gidiyor
Reyhan Karaca

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Reyhan karaca - Aman Diyorum video izle mp3 dinle"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory