6 Ocak 2009 Salı

4 yüz Kimin Yüzünden şarkı sözleri

Sana Ait Ne Varsa, Kor Hala
Kördüğüm Oldu Yeminler,
Hayaller
Nerde Verdiğin Sözler
O Yalansız Gülen Gözler, Söyle
Kimindi

Acı Veriyor Seni Hala Çok Severken
Sarıveriyor İçimi Yakan Bu
Özlem
Akıyor Zaman Sessiz, Bu Sensizlik Çok Erken, Derken

Gün Gelir
Pişman Olursun
Kalbimde Seni Bulamazsan
Hatırla, Kimin
Yüzünden

Daha Dün Gibi Sanki O Günler
Nasıl Korkandın Aslında, Beni
Kaybetmekten
Koparıp Beni Senden
Dibe Vurdum, Yok Oldum, Soldum, Senin
Yüzünden

Acı Veriyor Seni Hala Çok Severken (Yine Sevsen)
Sarıveriyor
İçimi Yakan Bu Özlem (Bana Geri Dönsen)
Akıyor Zaman Sessiz, Bu Sensizlik Çok
Erken, Derken

Gün Gelir Pişman Olursun
Kalbimde Seni Bulamazsan,
Hatırla...

Nerdesin Kaç Gün Saydım
Dön Diye Çok Yalvardım
Ağlarım
Sebebim Çok
Kalmadı Hiç Gücüm Yok, Gücüm Yok

Söz: Gülnur
Gökçe
Müzik: Steve Chrisanthıu
Düzenleme: Temel Zümrüt
Perdesiz Bas:
Uluğ Aydeniz
Duduk: Gürkan Çakmak
Klasik Gitar: İlter Kurcala


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "4 yüz Kimin Yüzünden şarkı sözleri"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory