6 Ocak 2009 Salı

SEVDA - ANNEM GİBİ / DOKTORLAR ORJİNAL KLİP İZLE dizi müziği

Şarkı Sözü

güvenmek istedim kendime
fırsatım vardı olmadı
birazcık sahlansam yakıştırılmadı
tatmin oldular

elden birşey gelirmi
kıymet bildiklerim gibi
benimde bilinirmi
sen haklıydın her zaman
annem gibi

haksızlığıda koydum bavuluma
yanlızlığıda aldım yanıma
teşekkür ettim her şey adına
gidiyorum gidiyorum
ama etmiyorum eyvallah…


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

1 yorum: on "SEVDA - ANNEM GİBİ / DOKTORLAR ORJİNAL KLİP İZLE dizi müziği"

Adsız dedi ki...

siz gerçekten evlenin kutsi bosan cabuk filmin hayranıyım ikinizi de cok seviyorum

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory