30 Kasım 2008 Pazar

Grup Hepsi - Ask Sakizi (Video Klip)

Hepsi Grubu'nun Bu parçası yani Aşk Sakızı çok eğlenceli bir barça dinlemenizi tavsiye derim. Hepsi Hepsii Hepsi Aşk Sakızı İşte Hepsi Grubu'nun Süpper Parçası Aşk Sakızı..

Hepsi Hepsi Hepsiii




Hepsi Aşk Sakızı Şarkı Sözleri

Seni sildim telefon defterimden
Adının üstünü hep karaladım
Yüzünü görmekten çok sıkıldım
Nereye gitsem peşimdesin sen



Üf üf sıktın artık
Sabırımı taşırdın artık
Sakız gibi yapıştın da
Tadımı kaçırdın artık

Üf yeter üf üf yeter
Yoksa sen
Aşk sakızı mısın ?
Ayrıldık sana anlatamadım
Kaçtım kaçtım kurtulamadım
Bir türlü silemedin aklından
Bıktırdın düşemedin yakamdan
Aşk sakızı mısın?
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Grup Hepsi - Ask Sakizi (Video Klip)"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory