30 Kasım 2008 Pazar

Hepsi Sımsıkı

Bu konuyu tekrar yazışım. Biraz önce yazıyodum internet explorer sağ olsun silindi. Gıcık oldum, neyse.. Bakın sizin için nelere katlanıyorum. Evet şarkıya gelelim. Hepsi grubu her şarkıda olduğu gibi yine çok güzel olmuş. işte Hepsi Sımsıkı...



Hepsi Sımsıkı Şarkı Sözleri

Şarkı Sözleri

Yalnızdım bunca yıldır yalnızdım
Görmedim ki sımsıcak aşkı
Sevgi telaşını
Çılgın aşkını

Çaldın sen büyük bir parça kalbimden
Ağlama sana kızan yok ki tatlım
Gerçek aşkı buldun sen mutlu ol yeter

Sımsıkı sıkı sıkı sıkı sıkı sar beni
Al gönlüne yine deli gibi yor beni
Muhabbet olsun gönüller coşsun(4)

Biliyorum istiyorum seviyorum
Ölümüne sev yeter



Yalnızdım bunca yıldır yalnızdım
Neler gördüm saçma sapan aşklar
Yalan itiraflar hep sahte duygular

Ah bilsen kaç zamandır gönüllüyüm
Kendimi sana adadım ben artık
Gerçek aşkı buldun sen mutlu ol yeter

Sımsıkı sıkı sıkı sıkı sıkı sar beni
Al gönlüne yine deli gibi yor beni
Muhabbet olsun gönüller coşsun(4)

Biliyorum istiyorum seviyorum
Ölümüne sev
Yeter ki beni iste

Biliyorum istiyorum seviyorum...

Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Hepsi Sımsıkı"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory