30 Kasım 2008 Pazar

Grup Hepsi Olmaz Böyle Şey

Hepsi Grubunun olmaz böyle şey parçasının aslında klibi yok. Ama Sağ olsun bir arkadaşımız sunusunu hazırlamış. İzlemek ve dinlemek isterseniz, işte hepsi olmaz böyle şey........


Grup Hepsi Olmaz Böyle Şey



Şarkı Sözleri

sey olmaz böyle sey olmaz böyle sey olmaz böyle
sey olmaz böyle sey olmaz böyle sey olmaz böyle

o tepenin yamacinda o deniz kenarinda
o agacin altinda o korunun yollarinda
dolasiyorsun sen simdi yine
beraber gezdigimiz ayni yerlerde
gözyasi dökmek artik neye yarar
simdi benim yerimde bir baskasi var

Olmaz böyle sey yoksa rüya mi
tam mutlu oldum derken yiktin bütün dünyami
ben bu dertten ölürsem söyle kücük bey
hic mi kalbin sizlamaz
olmaz böyle sey

sey olmaz böyle sey olmaz böyle sey olmaz böyle
sey olmaz böyle sey olmaz böyle sey olmaz böyle



kendi derdim yeterken bir de sen dert oldun basima
bu ask artik en son derken nerden ciktin karsima
askin adini anmayacaktim
söz vermistim bir daha kanmayacaktim
ne sözler kaldi ne de yeminler
gönül birkez sevince ferman mi dinler

Nakarat: Olmaz böyle sey....

dilerim ki en sonunda sen de pisman olursun
ettigin bunca ezayi baskasindan bulursun
az mi cektirdin yillarca bana
bir gün gelir baskasi cektirir sana
sen de aglarsin sende inlersin
sen de ayni sarkiyi ona söylersin

nakarat: Olmaz böyle sey...
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Grup Hepsi Olmaz Böyle Şey"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory