30 Kasım 2008 Pazar

Hepsi Sen Bir Tanesin

Hepsi grubu' nun Şaka 10+1 den önceki albümünde bulunan şarkı yani Hepsi Sen Bir Tanesin parçası çok beğenildi hepsi grubu' nun diğer şarkıları gibi...





İşte Hepsi Sen Bir Tanesin Şarkı Sözleri

Sabah kalktım
Bugün yine çok geç kaldım
Saçımı yaptım
Güneş parlar harika
Dışarı çıktım
Arkadaşlar beni bekler
Yeni macera
Zor bir gün okulda bugün
Çalışmakla öğrenecek çok şey var
Boşa vakit yok
İşte her gün böyleyim



Dalıp gitmişim, öğretmen kızdı!
Sendin aklından,
Halledersin diyorlar arkadaşlar
Bu sensin! İstersen her şeyi alırsın
Bu sensin! Hayat bir eğlence, gülsene
Güçlüsün, istersen dünya elinde
Parlarsın unutma, sen bir yıldızsın gel bize
Bugün okul yok
Bir şeyler bulmam lazım
Derdim tasam yok
Sokaklarda dolaşsam
Annem gel der
Evinden uzak kaldın
Ama ben bugün
Arkadaşlarla eğlenmek,
havaya uçmak isterim
Beni dinle

NAKARAT

Kendin olmak varken asla başkasına bakma
İnan ki sen bir perisin
Beni dinle

NAKARAT

İnan ki sen bir perisin
İnanmalısın güven bana
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Hepsi Sen Bir Tanesin"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory