30 Kasım 2008 Pazar

Hepsi Hep Bana

2005 yılına damgasını vuran Hepsi Grubu, 2008'e de damgasını vurmaya kararlı.
Grup Hepsi yeni albümlerindeki(ŞAKA 10+1) Hep Bana şarkısını seslendirdiler. Hepsi Hepsi Süpper Hepsii. Hepsi, Hepsi Bana Süpper Şarkı, Hepsi Hep Bana' yı dinlemeden ölmeyin...

Hepsi Hep Bana şarkı sözleri..

Hem vazgeçip hem seçtiklerimle
Yepyeni bir dünya kursam
Hem isteyipte hem yapmadığım
Hayellerim gerçek olsa
Evli olup bekar kalsam
Çalışmadan zengin olsam
Çok yiyerek zayıflasam
Sevgilimden ayrılmadan
Her gün yeni aşk yaşasam
Gizli olsa herkes bilse

Bana hep bana bana hep bana
Bana bana hep bana



Hem vazgeçip hem seçtiklerimle
Yepyeni bir dünya kursam
Hem isteyipte hem yapmadığım
Hayellerim gerçek olsa
İstemeden seçtiklerim

Ne işim var burrda benim
Ben aslında caz severim
Çok yaşasam yaşlanmasam
Estetiksiz güzel olsam
Olgunlaşıp çocuk kalsam


Bana hep bana bana hep bana
Bana bana hep bana

Ben yine her gün kaybolsam / Kandan korkan bi doktor olsam / Aşkımı alıp dağlara çıksam / dünya çirkin düzelir sansam / Her şey benim,peki sen kimsin? / Sıkıldı ruhum yeni bir şey bulun / Sözleri sattım sonra geri aldım / Bedenim büyüdü ben çocuk kaldım / Bir gece iki gece derken her gece / Aşk zili çaldı dedim git be! / Her şey benim,peki sen kimsin? / Sıkıldı ruhum yeni bir şey bulun / Sözleri sattım sonra geri aldım / Bedenim büyüdü ben çocuk kaldım / Bir gece iki gece derken her gece / Aşk zili çaldı dedim git be! / Rujum mujum her şeyim var kuzum / Tadım tuzum kalmadı susun be

Hepsi Hep Bana video'sunu aşağıdan izleyebilirsiniz

Hepsi Hep Bana (İbo Show Canlı)


Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 yorum: on "Hepsi Hep Bana"

Yorum Gönder

YORUM YAPIN

Related Posts with Thumbnails

Zirve100 Toplist
site ekle Music Art Blogs - BlogCatalog Blog Directory